SA STUDIO

קידום עסקים ברשתות החברתיות

פייסבוק

פייסבוק מציעה מגוון רחב של אפשרויות פרסום לקידום בפייסבוק של העסק וכל עסק יכול לקבל תהליך פרסומי המותאם בדיוק בשבילו.

אינסטגרם

פרסום באינסטרגם כבר מזמן הפך להיות הדבר הכי חם מבין הרשתות החברתיות. האינסטרגם מתאפיין בעיקר בנראות ויזואלית המכילה תמונות וסרטונים.

למה כדאי לכם להשקיע בפרסום ברשתות החברתיות?

חשיפה

פייסבוק ואינסטגרם הפכו לפלטפורמות פרסום בעלות פוטנציאל חשיפה עצום. פעילות עקבית ונכונה ברשתות החברתיות מגבירה את חשיפת המותג שלך לקהל יעד רחב יותר.

גידול במכירות

פעילות עסקית נכונה ברשתות החברתיות תוביל לגידול בכמות הלידים וכתוצאה מכך לעלייה במכירות.

עלויות פרסום נמוכות

פעילות עסקית נכונה ברשתות החברתיות תוביל לגידול בכמות הלידים וכתוצאה מכך לעלייה במכירות.

פילוח ממוקד

באמצעות פילוח וטרגוט נכון של קהל היעד שלכם המודעות שלכם ייחשפו ללקוחות רלוונטים.

אופטימיזציה

ניתוח ביצועים תמידי של הקמפיינים על מנת לייעל ולשפר את הקמפיינים באופן תמידי.

אפשרויות הפרסום ברשתות החברתיות

פרסום וניהול עמוד אינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית עם מעל 2 מליון משתמשים פעילים בארץ. הפרסום באינסטגרם מאפשר לכל מותג לקדם את עצמו באמצעות נראות ויזואלית ויצירת תוכן. ניהול עמוד עסקי באינסטגרם כולל העלאת תמונות ויזואליות מעניינות, כתיבת תוכן שמניע לפעולה, בחירת תיוגים רלוונטיים, יצירת מעורבות בעמוד והגדלת החשיפה. קידום העמוד העסקי שלכם באינסטגרם יכול להתבסס על קידום אורגני בלבד או בשילוב קידום ממומן להשגת תוצאות מקסימאליות.

ניהול עמודי פייסבוק

על מנת ליצור אינטרקציה עם הלקוחות בצורה הטובה ביותר ולהשתמש בפייסבוק ככלי מכירה טוב ויעיל, יש לבנות עמוד פייסבוק עם עיצוב חדשני שיותאם לשפה הגרפית והעיצובית של המותג. המטרה העיקרית בניהול עמוד הפייסבוק היא להגדיל את הנוכחות של המותג בפייסבוק וליצור קשר אישי עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. באמצעות ניהול עמוד הפייסבוק תוכלו נוכל לבנות קהילה שעוקבת ומגיבה וכך למעשה לחזק את נוכחות המותג שלכם ברשתות החברתיות

פרסום בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק הפך לערוץ הפרסום המוביל ביותר בשיווק הדיגיטלי לעסקים. הפרסום בפייסבוק מייצר לידים בעלות זולה ביחס לפרסום בגוגל ובזמן קצר יותר. פייסבוק מאפשרת לבצע פילוח וטרגוט של קהל היעד באופן מתקדם. בתחילת התהליך נבצע אפיון ופילוח של קהל היעד והגדרת מטרות ברורות של הקמפיין על מנת ליצור אסטרטגיה שיווקית מדויקת. לאחר מכן ובמהלך כל שלבי הקמפיין, נבצע ניתוח של הביצועים ושיפורם על ידי ביצוע אופטימיזציה על מנת למקסם את תקציב הפרסום.