הגיע הזמן להפוך את העסק שלך למותג!
כתיבת תוכן וקופירייטינג
לא פעם אומרים, התוכן הוא המלך. אז איך נראית הממלכה שלך?
אז מה אנחנו מציעים?

כתיבת תוכן לאתרים
אתר עסקי מהווה כרטיס הביקור של החברה שלך, ולכן חשוב לייצר לו תכנים מעניינים, איכותיים וייחודיים שיעניקו ערך מוסף לגולשים.

כתיבה שיווקית
כחלק משירותי הסטודיו, אנו יוצרים תוכן שיווקי שמניע לפעולה למגוון פלטרפורמות כמו דפי נחיתה, ניוזלטרים, בלוגים ועוד.

כתיבת מאמרים לקידום אורגני
כדי להרים את האתר העסקי שלך לתוצאות הראשונות אנו נכתוב מאמרים רלוונטיים, איכותיים ובעלי ערך שיביאו תנועת גולשים לאתר.

כתיבה לרשתות חברתיות
אם העסק שלך לא נמצא ברשתות החברתיות הוא לא קיים, אבל גם אם אין לו תוכן איכותי! אנחנו מציעים פוסטים ייחודיים שמניעים לפעולה ומותאמים לשפת המותג שלך.

קופירייטינג
כשמדברים על קופירייטינג מדברים על תחום רחב הכולל - מתן שמות, המצאת סלוגנים, מיקרוקופי, מודעות ועוד.
כל תוצר שנפיק עבור העסק שלך כולל בו המון מחשבה ואסטרטגייה מיתוגית, שמותאמת במיוחד בשבילך.


רוצה להפוך את העסק שלך למותג?
הגיע הזמן שנדבר!
בסטודיו שלנו ניצור לך תוכן איכותי בהתאם לשפת המותג שלך, יעדי העסק וצרכיו.
כשכותבים תוכן לעסק, לא משנה לאיזו פלטפורמה, חשוב לשלב תוכן איכותי, שפה רהוטה והנעה לפעולה. ללא עבודת קופירייטרים שיוכלו לשלב את כל אלה, עבודת הכתיבה תהיה חסרת ערך. לקוחות פוטנציאליים וקיימים מחפשים את הערך המוסף ואת התוכן המרתק שיעזור להם ליצור חיבור רגשי למותג, לכן חשוב לשכור סטודיו אשר יעניק יביא את העסק שלך אל השלב הבא מבחינת תוכן שיווקי.
יוצרים תוכן איכותי ומעניין
מקפידים על כתיבה בשפה רהוטה ובדיקות הגהה
ניסיון רב ומקצועיות
השאלות שלכם, התשובות שלנו
כשמדברים על המונח קופירייטינג מתכוונים למסרים קולעים שמשולבים במודעות, טקסטים קצרים באתר, פרסומות, הנעות לפעולה ועוד.
כשמדברים על המונח כתיבה שיווקית, מתכוונים לטקסטים ארוכים יותר כמו מאמרים שיווקיים. המטרה של כתיבה שיווקית היא לכתוב בצורה חכמה, מעניינת ומלאת תוכן, ולא כמו פרסומת אחת ארוכה.
לפני שאנו מתחילים בכתיבה, אנו בודקים אילו מילות מפתח רלוונטיות לאתר שלך, כדי לתרום לקידום האורגני בגוגל.
בתוך תהליך ההגדרה של הטון והסגנון כלולים מספר משתנים – מה האופי של העסק, מי הם קהלי היעד, איזה סוג תוכן אנו רוצים לייצר, לאיזו פלטפורמה וכמובן מה הן ההעדפות שלך. באמצעות שילוב של כל המשתנים יחד עם הידע והניסיון שלנו, נגדיר את סגנון הכתיבה המתאים ביותר לעסק שלך.
כשמדברים על המונח קופירייטינג מתכוונים למסרים קולעים שמשולבים במודעות, טקסטים קצרים באתר, פרסומות, הנעות לפעולה ועוד.
כשמדברים על המונח כתיבה שיווקית, מתכוונים לטקסטים ארוכים יותר כמו מאמרים שיווקיים. המטרה של כתיבה שיווקית היא לכתוב בצורה חכמה, מעניינת ומלאת תוכן, ולא כמו פרסומת אחת ארוכה.
לפני שאנו מתחילים בכתיבה, אנו בודקים אילו מילות מפתח רלוונטיות לאתר שלך, כדי לתרום לקידום האורגני בגוגל.
בתוך תהליך ההגדרה של הטון והסגנון כלולים מספר משתנים – מה האופי של העסק, מי הם קהלי היעד, איזה סוג תוכן אנו רוצים לייצר, לאיזו פלטפורמה וכמובן מה הן ההעדפות שלך. באמצעות שילוב של כל המשתנים יחד עם הידע והניסיון שלנו, נגדיר את סגנון הכתיבה המתאים ביותר לעסק שלך.