הגיע הזמן להפוך את העסק שלך למותג!

ניוזלטר ורשימות תפוצה

כלים לתקשורת יעילה יותר עם הלקוחות

על ניוזלטרים בטח יצא לך לשמוע לא מעט, אך כעת כשיש לך עסק משלך הגיע הזמן להעמיק בנושא ואולי אפילו לאמץ אותו כחלק מאותן משימות שהן חלק בלתי נפרד מההתנהלות העסקית. מדובר בכלי חיוני עסוק עסקים המבקשים לתקשר באופן יעיל עם קהל הלקוחות והעוקבים, ולהציע ערך נוסף וכמעט אקסקלוסיבי שניתן לקבל אך ורק בדרך זו.

הדבר נכון גם לגבי רשימות תפוצה, אשר מורכבות מפרטיהם של אנשי הקשר שבחרו במודע לשתף אותך בהם, במטרה לקבל מידע, מבצעים, הודעות, המלצות וכל דבר אחר שלקוח רגיל שאינו חלק מרשימת התפוצה, לא יוכל ליהנות ממנו שכן הוא אינו חלק מאותו 'מעגל' לקוחות קרוב. 

אכן, עד היום הניוזלטרים ורשימות התפוצה נחשבים לכלים חזקים במיוחד בניהול עסק, על אף היותם 'מיושנים' יחסית ועל אף שבמקביל, העולם לא מפסיק להתקדם. מהיכן נובע הכוח שלהם ומדוע הם כה חשובים לעסק? 

למה העסק שלך חייב ניוזלטר ורשימת תפוצה?

שני הכלים הללו, עוסקים לעסקים ליצור קו תקשורת ישיר עם קהל הלקוחות הקרוב אליהם, אלו שלא רק נהנים לצרוך את המוצרים ו\או השירותים של העסק, אלא מאמינים בו בכל ליבם ומעוניינים להיות חלק מתהליך הצמיחה והגדילה שלו.

זו דרך מעולה לשתף איתם עדכונים, תובנות ותוכן בלעדי, וכך לטפח אמון בין העסק ללקוחותיו. אמון שמוביל בסופו של דבר למערכת יחסים ארוכת טווח או אם תרצו, לקוחות קבועים. 

כלומר, אלו כלים המאפשרים לעסקים לקדם מוצרים ו\או שירותים ולהגדיל את המכירות. המערכות עליהן ניתן לבנות את התשתיות הללו, מאפשרות לבצע פילוח קהל וכך למקד מסרים, מוצרים ושירותים ללקוחות ועוקבים ספציפיים מתוך רשימת התפוצה.

ככל שהתוכן יהיה מדויק יותר, כך עולה הסיכוי להגביר את תחושת שביעות הרצון והנאמנות כלפי העסק, ובתקווה לבצע מכירה. 

בנוסף, ניוזלטרים מהווים חלופה חסכונית וידידותית לסביבה לחומרי שיווק מודפסים, כך שהם מהווים אופציה אטרקטיבית לעסקים מכל הסוגים ומכל התחומים. ובכלל, מי רוצה לקבל בימינו דואר כשהכל נשלח ישירות למייל?

כך ניתן להפיק את המיטב מהניוזלטר ורשימת התפוצה של העסק

חשוב להבין שלא מספיק לשגר ניוזלטר או הודעת סמס עם מבצע מפתה פשוט כך. כדי להבטיח את האפקטיביות של הכלים הללו, חיוני להתמקד במתן ערך למנויים:

חשוב גם להקפיד על הגדלת רשימת התפוצה ככל האפשר, כלומר לעודד הרשמה על ידי תמריצים כגון הנחות או גישה לתוכן בלעדי וכמובן, יצירת תהליך הרשמה פשוט ומהיר ככל האפשר. בלי פרטים מיותרים, בלי שאלות ארוכות.

עם זאת, מומלץ לעבור מידי פעם על רשימת התפוצה כדי להבין מי טורח לפתוח את המיילים וההודעות, מי לוחץ על הקישורים ומי מבצע רכישה. המטרה היא למצוא מנויים לא פעילים ולהסיר אותם, כדי לשפר את שיעורי ההמרה בהמשך. 

רוצה להפוך את העסק שלך למותג?

הגיע הזמן שנדבר!