הדרכה דיגיטלית, פרקטית ומורחבת להקמת עמוד עסקי מנצח בפייסבוק

בכדי לפרסם בפייסבוק בצורה שתניב את התועלת המקסימלית ותשיג את התוצאות הטובות ביותר, כדאי מאוד לפתוח דף עסקי ולא דף פרטי.

פייסבוק מהווה את הרשת החברתית הגדולה והחזקה ביותר כיום. כל בעל עסק, חברה או מותג, כל נותן שירות עצמאי או משפיען, מבינים את הכוח השיווקי הטמון בפרסום בפייסבוק. כמובן שבכדי לפרסם בפייסבוק בצורה שתניב את התועלת המקסימלית ותשיג את התוצאות הטובות ביותר, כדאי מאוד לפתוח דף עסקי ולא דף פרטי.

במדריך הבא תלמדו איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק, בצורה המהירה, הקלה והיעילה ביותר.

למה חשוב שיהיה לכם דף עסקי בפייסבוק?

פייסבוק מהווה רשת חברתית גדולה מאוד, אשר גולשים בה מדי יום מיליוני אנשים מכל רחבי העולם. כלומר, פרסום באמצעות פייסבוק הוא בעל כוח חשיפה משמעותי, כאשר הוא מתבצע בצורה נכונה.

בכדי לפרסם בצורה נכונה ובכדי לקבל אפשרויות פרסום רלוונטיות, אין ספק שכדאי להקים דף עסקי על פני דף פרטי.

נוכחות פעילה של עסק בפייסבוק למעשה תאפשר לו לשכנע כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים לבחור דווקא בו על פני עסקים מתחרים, היא תאפשר לו להבין את היתרונות של העסק, מה הוא מספק וכמובן, בשל העובדה שמדובר על רשת המתבססת על חברתיות, הרי שככל שהדף שלכם יהיה פעיל יותר, כך לקוחות ירגישו שמדובר על עסק נגיש וזמין ללקוחות, דבר אשר ללא ספק יגרום להם לרצות לבחור דווקא בעסק שלכם, על פני עסקים מתחרים שאין להם דף עסקי בפייסבוק.

בנוסף, ככל שהדף העסקי שלכם יהיה פעיל יותר, כך החשיפה שלו בגוגל תהיה גדולה יותר כאשר לקוחות פוטנציאלים יחפשו מוצר, שירות או מידע הנוגע אליו.

כיצד תפתחו דף עסקי בפייסבוק?

לאחר שהבנתם שדף עסקי בפייסבוק הוא חובה לכל עסק, כדאי שתבינו כיצד פותחים דף עסקי, שלב אחר שלב:

בשלב הראשון, עליכם להיכנס לפייסבוק ולבחור בפתיחת חשבון עסקי. לאחר הבחירה בחשבון עסקי, תדרשו להזין פרטים אודות העסק.

חשוב מאוד שתדייקו בשם העסק וכן במידה ואתם מספקים שירותים מקומיים, כדאי להוסיף זאת בשם העסק. כך לדוגמא: אם מדובר על עסק שמציע מכירת פרחים בירושלים ששמו הוא פרחי גיל, כדאי להגדיר אותו כך: פרחי גיל- משלוחי פרחים בירושלים".

בשלב השני עליכם להוסיף תיאור. מדובר על פרט חשוב אשר מטרתו היא להסביר לכל אדם שמגיע לדף- מי העסק ומי עומד מאחוריו, מה הוא מציע ועוד.

תיאור הקצר חייב להכיל את כל הפרטים החשובים ביותר, בצורה תכליתית, מדויקת ואיכותית שכן, כאשר גולשים יבצעו חיפוש בפייסבוק של מוצרים, מידע או שירותים הנוגעים לעסק שלכם, האלגוריתם של גוגל יקבל מידע רלוונטי מהתיאור וכך יחשוף אותו בצורה מדויקת יותר לגולשים.

בשלב השלישי עליכם לבחור בקטגוריה אשר מבטאת את העסק שלכם.

ישנן לא מעט אפשרויות קיימות בדף ולאחר שתתחילו להקליד בוודאי תראו את האפשרויות השונות להגדרת העסק, עליכם לבחור אחת מבין האפשרויות המוצעות.

השלב הרביעי הוא הוספת תמונות. לאחר שתזינו את כל הפרטים שהוזכרו לעיל, תדרשו לבחור תמונת פרופיל ותמונת cover.

שימו לב שאתם בוחרים תמונה בגודל המתאים וכן, בתמונה שמאפיינת את העסק שלכם ובד בבד, מושכת את העין. מטרתה של תמונת פרופיל היא לאפשר לזהות את העסק בצורה מהירה ועל כן, ניתן להוסיף את הלוגו של העסק או כל דבר אחר שמאפיין אותו.

סיימתם את שלב מילוי הפרטים הנדרשים בכדי לפתוח דף פייסבוק!

זה הזמן שלכם להבין כיצד משתמשים בדף עסקי וכיצד מנהלים אותו. חשוב שתעברו על מסך ניהול הדף שלכם על מנת להכיר אותו היטב וכדאי שתזכרו כי כעת כל פעילות עסקית שתבצעו תיחשף לאנשים.

טיפים חשובים נוספים

אתם יכולים להוסיף מידע בדף עצמו בשדות אשר לא קיבלתם בתהליך פתיחת הדף. כך לדוגמא: תיאור ארוך יותר על העסק, מיקום מדויק, שעות הפתיחה שלו ועוד.

אתם יכולים להגדיר בדף עצמו מנהלים נוספים, במידה ויש עוד אנשים שיש צורך שתהיה להם גישה לניהול הדף.

כעת, כל שנותר לכם לעשות זה להבין כיצד משתמשים באופציות השונות שמעניק דף עסקי לרבות:

פוסטים ממומנים, מעקב אחרי נתונים, אפשרויות פילוח ועוד ולהקפיד על תוכן איכותי בדף, על מענה לשאלות או בעיות שמעלים לקוחות פוטנציאלים או לקוחות קיימים ועוד.

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לכלים נוספים בפתיחה או סידור של דף עסקי בפייסבוק,

אני מזמינה אתכם להדרכה דיגיטלית, פרקטית ומורחבת ללא עלות לפתיחת דף עסקי בפייסבוק עם כל מה שחשוב לשים לב אליו.

בהדרכה תלמדו

הדרכה דיגיטלית, פרקטית ומורחבת לפתיחת דף עסקי בפייסבוק

לקבלת המדריך תמלאו את הפרטים בטופס כאן למטה והמדריך יגיע אליכם למייל

אם אתם לא רואים את המייל, בדקו בספאם או בקידומי מכירות 🙂

נעים להכיר, אני שירן דולב.

הבעלים של SA STUDIO.

הסטודיו מתמחה בבניית אסטרטגיה שיווקית ומיתוגית לעסקים וחברות בתחום השיווק ברשתות החברתיות, מיתוג ובניית אתרים.

עסקים שבוחרים לעבוד איתנו נהנים ממעטפת 360 שעוזרת להם ליצור מותג מנצח ולמנף אותו לאורך כל הדרך על ידי מחשבה מיתוגית ויצירת אסטרטגיה לטווח ארוך.

המשפט שהולך איתי מתחילת הדרך הוא ׳במקום שאין אנשים תהיה איש׳ – וזה למעשה הערך שמוביל אותי ואת הצוות שלי בעשייה היום יומית.

החזון שלי הוא לעזור לבעלי עסקים וארגונים לבנות את העסק שלהם, ליצור מותג מנצח ולמנף אותו לאורך כל הדרך.

SA STUDIO - מיתוג, שיווק, צילום ובניית אתרים לעסקים | שירן דולב
SA STUDIO - מיתוג, שיווק, צילום ובניית אתרים לעסקים | שירן דולב