עיצוב ובניית אתרים רספונסיביים בוורדפרס

תהליך בניית אתר רספונסיבי למעשה מהווה תהליך שמטרתו היא לעצב ולבנות אתר שיראה הכי טוב בכל מכשיר שממנו גולשים בו. 

בניית אתרים רספונסיביים מהווה כיום את שיטת הבנייה היעילה והחסכונית ביותר הן עבור לקוחות והן עבור מעצבי אתרים. מכיוון שכיום אנשים גולשים באינטרנט ממגוון מכשירים שונים, הרי שיש חשיבות לכך שהאתר יהיה מותאם לכל אחד מהמכשירים שמהם גולשים שכן, גולש אשר נכנס לאתר שאיננו מוצג בצורה מספיק טובה במכשיר שממנו הוא גולש, לא יישאר בו ויחפש במקומו אתר אחר.

למה כדאי אתר רספונסיבי?

ישנן דרכים שונות לבניית אתרים בשיטה זאת, אך בכדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, כל עסק צריך להגדיר אותו לצרכים ולמטרות הספציפיים שלו. 

בין המטרות שבגללן כיום בונים אתר רספונסיבי הן:  לאפשר לכל לקוח שגולש באתר מכל מכשיר את האופציה לנווט בו בקלות, ליצור עם בית העסק קשר בצורה קלה וכן, להפוך את האתר שלכם לנגיש מכל מכשיר שממנו גולשים. אין ספק כי אתר נגיש, הוא אתר ידידותי יותר שבוחר בו קהל גולשים גדול יותר. 

דמיינו לעצמכם שלכם אין אתר נגיש, בעוד לעסק שמתחרה בכם יש אתר שכזה, במי אתם חושבים שהלקוחות שלכם אשר גולשים באינטרנט דרך מכשירים שונים לרבות המכשיר הסלולרי חכם שלהם יבחרו? סביר להניח שבאתר של המתחרים שלכם.

כיצד בונים אתרים רספונסיביים?

אתרים רספונסיביים הם כאמור אתרים אשר ניתן לצפות בהם בכל גודל מסך. העיצוב של האתר ישתנה בהתאם לגודל של המסך. מה שעומד מאחורי תהליך עיצוב האתרים הללו הוא ליצור אתר שיעבוד בצורה הטובה והנוחה ביותר בכל מכשיר ובכל גודל מסך. התוכן שיוצג באתר, יגיב לגודל המסך ולסוג המכשיר אשר משתמשים בו.

בניית אתר שכזה היא למעשה טכניקה שמתבססת על רשתות נוזליות, שאילתות מדיה, ותמונות גמישות וזאת בכדי שהאתר יתאים את עצמו לגודל המסך שבו הוא מוצג.

מדובר על הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתר אינטרנט יעבוד בכל מכשיר, בצורה חלקה ויציע חווית משתמש טובה לכל גולש.

תהליך בניית אתר רספונסיבי חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אשר יסייעו לכם בהגדרת הצרכים מהאתר ויבצעו את תהליך הבנייה שלו בצורה מדויקת הן בהתאם למהות האתר והן בהתאם לצרכים העומדים על הפרק.

אהבתם? שתפו את הכתבה >>

אם מעניין אותך לקבל טיפים שוטפים לקידום העסק שלך ברשתות החברתיות, אני מזמינה אותך להצטרף לקבוצת הוואטסאפ – שיווק בהתאמה אישית.
 
קבוצת וואטסאפ שקטה, מלאה בערך עם עדכונים וטיפים שוטפים שיעזרו לך לשווק את העסק שלך בדרך שהכי מתאימה לך.