עיצוב ובניית אתרי וורדפרס בהתאמה אישית

כל בעל עסק מבין כיום את החשיבות של שיווק ופרסום באינטרנט. מכיוון שכל עסק יכול למצוא קהל יעד גדול פוטנציאלי אשר גולש באינטרנט, הרי שעליו לעשות את כל מה שניתן על מנת ליצור נוכחות באינטרנט.

הדבר הראשון שיש לעשות בכדי ליצור נוכחות באינטרנט הוא לבנות אתר אינטרנט. מכיוון שכיום כל עסק בוודאי ימצא עסקים נוספים אשר יש להם אתר באינטרנט, לא די שיהיה לו אתר, אלא חשוב מאוד שהוא יהיה ייחודי ויבדל אותו מכלל העסקים האחרים המציעים שירותים או מוצרים דומים. בניית אתרים בהתאמה אישית היא שירות קריטי לכל עסק, נותן שירות או חברה, המעוניינים באתר אינטרנט משלהם.

כיצד בונים אתר בהתאמה אישית?

המטרה של בניית אתר בהתאמה אישית היא לגרום ללקוחות פוטנציאלים להבין שהם הגיעו למקום הנכון, כאשר הם מחפשים מוצר או שירות שהעסק מציע. האתר צריך לתת את המענה לצרכים של הלקוחות הפוטנציאלים של העסק והוא צריך להיות מעוצב בצורה שתדבר אל אותם לקוחות.

המטרה בבניית האתר שלך לגרום ללקוח להבין שהנה הוא הגיע למקום הנכון, שייתן לו בדיוק מה שהוא מחפש ולכן כדאי לעצב את האתר בדרך שתדבר אל הלקוחות שלך.

טרם בונים אתר בהתאמה אישית, יש צורך לבצע אפיון מדויק לעסק. ככל שיש יותר פרטים מדויקים על העסק, כך אפשר לבנות אתר שיותר מדויק לצרכים שלו, למה שהוא רוצה לשדר, מה הוא רוצה להציע ללקוחות שמגיעים אליו ועוד. מלבד המאפיינים הפנימיים של העסק, יש צורך לבצע אפיון של קהל היעד. המטרה היא לדייק את האתר בהתאם לסוג קהל היעד שאתם מכוונים אליו.

לאחר תהליך האפיון, יתבצע תהליך בניית האתר. ראשית כל, יש להתמקד בעיצוב. אם מדובר על אתר מסחרי לא כדאי להשתמש באלמנטים שונים כגון: באנרים או אנימציה שכן, הם לא בהכרח יוצאו בצורה הטובה ביותר לכל המכשירים. כדאי מאוד שהעיצוב יהיה ידידותי וכמובן נוח ונעים למשתמש, שלא יסיח את דעתו מהמטרה. יש לדאוג שהעיצוב גם יהיה ידידותי על מנת שיחשוף בצורה הטובה ביותר את התכונות של המותג.

סידור האתר וחווית משתמש

בניית אתר בהתאמה אישית חייבת לשים דגש גם על סידור נכון של האתר. יש ליצור היררכיית תוכן נכונה באתר, לאפשר לכל גולש שנכנס לאתר למצוא בקלות את מה שהוא רוצה למצוא. יש לדאוג שזמן הטעינה של האתר יהיה מהיר, שלגולש יהיה קל להתמצא בו ולבצע פעולות רלוונטיות ועוד. בסופו של דבר, יצירת חווית משתמש באתר מהווה דבר בסיסי שמטרתו היא לגרום ללקוחות שנכנסים לאתר שלכם לבצע פעולה כלשהי בו.

מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט אתרי אינטרנט של עסקים המציעים שירותים או מוצרים דומים, הרי שבכדי לבדל את האתר שלכם ולגרום לו להיות מוביל בתחומו וכן, בכדי לגרום לכמה שיותר לקוחות לבחור בו על פני אתרים מתחרים, יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום בניית אתר בהתאמה אישית ומדויקת לצרכים שלכם.

אם אתם לא יודעים איזה סוג של אתר אתם  צריכים ואיך להשתמש בו אחר כך לשיווק העסק שלכם – אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ואנו נעזור לכם להבין איזה אתר נכון לכם לבנות בהתאם לצורך האמיתי שלכם.

אהבתם? שתפו את הכתבה >>

אם מעניין אותך לקבל טיפים שוטפים לקידום העסק שלך ברשתות החברתיות, אני מזמינה אותך להצטרף לקבוצת הוואטסאפ – שיווק בהתאמה אישית.
 
קבוצת וואטסאפ שקטה, מלאה בערך עם עדכונים וטיפים שוטפים שיעזרו לך לשווק את העסק שלך בדרך שהכי מתאימה לך.